Even a small drop can create something grand...

Sunday, February 19, 2006

Pindaas (2)

Ik ben een echte dierenvriend. En nu ik een balkonnetje heb, kan ik leuk van die pinda-netjes ophangen voor de vogeltjes. En hoewel ik de netjes wel steeds leger zag worden, had ik er nog nooit een vogeltje aan zien hangen...

[ tot vandaag dan... ]



Een klein, jong pimpelmeesje vloog direct op de pindaas af en begon te eten, ik vloog daarop direct op mijn camera af en maakte en foto...

Kijk snel, ze vliegen zo weg...

Drops [2]

Anonymous Anonymous thinks...

Ohjaaa die dingetjes zijn zo leuk, ik vind vogeltjes ook zo lief!! Mijn kat helaas ook...

Reaction time 20 February, 2006 17:27

 
Blogger Martijn thinks...

Het was echt een heel schattig klein pimpelmeesje. En snel eten dat hij deed.

Ik denk dat hij veel honger had, het was best koud buiten...

[ of hij was ook een pinda-liefhebber... ]

:-)

Reaction time 21 February, 2006 11:24

 

Leave something behind

<< Back