Even a small drop can create something grand...

Saturday, February 11, 2006

Nieuwe baan

In het kader van het bijwerken van mijn blog, moet ik dit heugelijke feitje natuurlijk niet vergeten te melden: Ik heb een nieuwe baan!



Eigenlijk is het niet echt een nieuwe baan. Ik werk al jaren voor dit bedrijf, maar dat was op freelance basis, nu heb ik een heus vast contract.

[ ik ben nu weer een doodnormale werknemer... ]

Dit logo staat ook op mijn visitekaartjes...

Drops [3]

Anonymous Anonymous thinks...

Je kunt echt heerlijk schrijven, weet je dat =)

Reaction time 12 February, 2006 21:57

 
Blogger Martijn thinks...

Dank je, het drupt er gewoon uit...

:-)

Reaction time 13 February, 2006 09:59

 
Anonymous Anonymous thinks...

Alleen moet ik dankzij jou nu wel denken aan dat liedje van Linda, Roos & Jessica... (8)Druppels druppels druppels op mijn huid(8)

Non-yay!

Reaction time 13 February, 2006 10:33

 

Leave something behind

<< Back