Even a small drop can create something grand...

Friday, February 10, 2006

Computer problemen

Was ik net lekker aan het werk, blijft mijn computer hangen.



Nouja, hangen, hij deed voornamelijk erg raar. Op sommige commando's reageerde hij wel, andere werden genegeerd. Dus wat doen je dan als Windows gebruiker: je start je computer opnieuw op.

[ en opnieuw en opnieuw... ]



Na van alles en nogwat geprobeerd te hebben (en hardop heb lopen klagen) bedacht ik mij ineens dat alle acties die het niet deden, linker-muisklik acties waren. En ja hoor, mijn linker-muisklik was kapot...

[ en die muis was gloednieuw: nog geen 2 maanden oud... ]

Stomme muizen...

De muis gaf wel een vrolijk "Klik" geluid als ik erop drukte, maar het muis-signaal werd niet door de computer ontvangen. Na het aansluiten van een reservemuis was het probleem verholpen en kon ik fijn doorcomputeren.

[ ben benieuwd of Dell garantie geeft op muizen... ]