Even a small drop can create something grand...

Wednesday, February 08, 2006

Paprika...

Er zijn een aantal dingen die ik zo verschrikkelijk niet lekker vind, dat ik mijn uiterste best doe deze te vermijden.

Mijn absolute top 2 is: Paprika en Komkommer

Dat laatste stinkt gewoon verschrikkelijk, het eerste is gewoonweg niet lekker. Daarom is het voor mij dan ook een groot raadsel waarom Nederlanders het voor elkaar krijgen om het overal in te stoppen...



Lust geen paprika, hou wel van pringles...

Gelukkig ben ik heel goed geworden om of eten uit te zoeken waar het gewoon niet in zit, of het eruit sorteren voordat het in de pan gaat (zoals bij verschillende soorten voorgesneden groentenpakketten), of met grote zorgvuldigheid alle stukjes paprika uit mijn maaltijd vissen tijdens het eten.

Een nare eigenschap van paprika is dat ze in 3 (vrolijke) kleurvarianten voorkomen.

[ en je niet altijd weet naar welke kleur je opzoek bent... ]