Even a small drop can create something grand...

Tuesday, February 21, 2006

Leesprobleem

Hahaha, ik heb een heel apart leesprobleem: ik lees altijd leukere dingen dan dat er werkelijk staan...



Zo zag ik vandaag een advertentie op de voorpagina van een oude krant: de advertentie was voor allerlei cosmetische ingrepen bij een hightech beauty-instituut. De advertentie was eigenlijk best saai, maar ik maak er in mijn haast weer iets heel anders van...

Goed lezen is een vak...

Hoewel ik natuurlijk wel snel door had dat ik woorden van de ene regel met de andere regel had verwisseld, was mijn beauty-instituut veel bijzonderder:

Superman, altijd al last van die vervelende x-ray vision ogen, geen nood, wij halen ze er poliklinisch uit!



Ook zo'n hekel aan al die stralende mensen om u heen? Bij ons in minder dan 5 minuten van dat probleem af!



Bent u ook zo uitgekeken op uw stralend witte tanden? Kom dan langs voor een gratis tand-verouderingskuur.