Even a small drop can create something grand...

Saturday, June 03, 2006

Ziek

Ik geef het niet graag toe, maar gisteravond kon ik er echt niet meer onderuit: ik ben ziek.



De hele week hing ik er een beetje tegenaan, maar vrijdagavond sloeg het dan echt helemaal toe. Ik had het koud, ohnee, ik had het warm, was rillerig en voelde me slap op mijn benen.

[ nog slapper dan de natte dweil van vorige week donderdag... ]


ZIek zijn is niet leuk...

Ik ben vrijdag vroeg naar bed gegaan (direct na het eten) en heb vandaag de hele dag in mijn bed gelegen en geslapen. Volgens mij is het ergste nu over en wordt ik weer beter.

[ laat ik hopen dat ik dit keer wel gelijk heb... ]

Drops [1]

Anonymous Anonymous thinks...

misschien helpt dit mee:

BETERSCHAP!

Rogier & Laura

Reaction time 04 June, 2006 18:57

 

Leave something behind

<< Back