Even a small drop can create something grand...

Monday, May 29, 2006

Strepenloos

Ik heb vandaag thuis gewerkt. Dat heeft zo zijn voordelen (geen reistijd), maar ik heb ook een nadeel ontdekt.



Ik was druk bezig, computer aan, kopje thee erbij. Buiten scheen het zonnetje, mooi door mijn raam naar binnen. De huiskamer werd in een mooi licht gezet. Maar wat zag ik daar..? Dat raam had ik van het weekend juist zo mooi gewassen...

[ dacht ik... ]


Grr, ik dacht dat ik het netjes gedaan had...

En je ziet het dus alleen bij dat licht, en als ik gewoon op kantoor had gewerkt, had ik gedacht dat ik dus heel erg goed ramen kan wassen...

Drops [2]

Anonymous Anonymous thinks...

Je moet je ramen dan ook verticaal wassen en niet horizontaal. En met een schoon doekje (en schoon water!) welteverstaan. Dan krijg je die lelijke strepen niet. ;)

Reaction time 02 June, 2006 09:25

 
Anonymous Anonymous thinks...

Volgens mijn moeder (en die kan het weten) moet je de ramen na het wassen droogvegen met een oude krant om strepen te voorkomen.

Reaction time 09 June, 2006 17:48

 

Leave something behind

<< Back