Even a small drop can create something grand...

Saturday, May 20, 2006

Multimedia

Vroeger stond mijn computer vlak bij mijn tv. Dan kon ik computeren en tv kijken tegenlijkertijd.



Omdat de programma's die op tv aangeboden worden niet al mijn aandacht vragen, gaan die twee zaken prima samen. Alleen in mijn nieuwe huis staat mijn computer niet meer naast de tv. Gelukkig heb een laptop van werk. Die past op mijn koffietafel, en die staat wel vlak bij de televisie.

Dat gaat dus mooi samen zou je denken, maar dat is niet helemaal zo. Mijn koffietafel heeft geen internet...



Maar daar is een simpele oplossing voor: een verlengkabeltje...


Hiermee kan ik ook vanaf de eettafel internetten...

Ik kan dus nu fijn werken, internetten, mijn blog bijwerken en tv kijken. Allemaal op hetzelfde moment.

[ en af en toe zie je iets heeeeel raars voorbij komen... ]


Rare jongen, die Finnen...

Op dit moment is het Eurovisie songfestival bezig. En de Finnen dachten, laten wij eens iets anders doen...

[ nou, dat is ze dus gelukt... ]



[Edit] OH MY GOD, de Finnen hebben gewonnen... [/Edit]