Even a small drop can create something grand...

Sunday, May 28, 2006

Cheeseburgers

Welke idioot heeft dit bedacht: kaasburgers? En nu bedoel ik niet Zo'n klef hamburgerbroodje met een plak kaas, maar een gepanneerd stuk maaslander kaas. En die moet je dan bakken en heb je iets dat je naast je aardappelen en groente kunt leggen.

[ en zo een echte traditionele Hollandse maaltijd creeƫren... ]



Maar wat denkt zo'n productontwikkelaar? Dat de kaas gewoon fijn in het korstje blijft zitten als je deze bakt..?


Kaasburgers in de pan, bakken maar...

Kaas laat zich niet temmen. Voordat het korstje mooi goudkrokant is geworden begint de kaas te smelten en loopt langzaam naar buiten; het ziet er niet uit!



Is er een manier om dit wel goed te doen? Moet je ze eerst invriezen en dan heel erg snel opbakken? Of moet je ze soms koud eten..? Keukentips worden gewaardeerd, ik vind ze namelijk wel erg lekker...

Drops [2]

Anonymous Anonymous thinks...

Je moet ze juist heel erg langzaam bakken, geloof ik.

Reaction time 29 May, 2006 06:59

 
Anonymous Anonymous thinks...

Ze zijn inderdaad onwijs lekker, helemaal met cranberrysaus.

En ik heb eigenlijk geen idee wat de truuk is, mijn moeder doet het wel altijd goed. Ik zal haar geheim eens vragen.

Reaction time 30 May, 2006 00:31

 

Leave something behind

<< Back