Even a small drop can create something grand...

Friday, June 16, 2006

Nieuwe fiets

Lopen is leuk, maar niet altijd praktisch. Ik heb daarom maar snel een nieuwe tweedehands fiets gekocht.



Ik heb dezelfde avond nog mijn eigen oude vertrouwde fietsbel erop gezet.

[ ik denk ook dat ik mijn oude zadel erop zet, die zat net wat lekkerder... ]


Mijn nieuwe -naamloze- fiets...

Nu nog een naam bedenken voor mijn nieuwe stalen ros. Heb je een suggestie, laat dan een berichtje achter...

Drops [5]

Anonymous Anonymous thinks...

Gefeliciteerd met je nieuwe fiets, Martijn.
Ik stel voor de fiets Eddy (of kortweg Ed, dat levert misschien meteen een bonus op bij het spel PRIJS JE RIJK) te noemen.

Rogier

Reaction time 17 June, 2006 22:51

 
Anonymous Anonymous thinks...

Je kan hem gewoon Onno noemen. Het schijnt dat veel fietsen zich daardoor vereerd voelen.

:naief:

Reaction time 20 June, 2006 10:12

 
Blogger Pepijn thinks...

Sjors, zeg ik, de fiets in kwestie gezien hebbend.

Ik wilde nog zeggen dat dat rijmt, maar "mijn ijzeren ros Sjors" doet dat niet.

:-(

Reaction time 20 June, 2006 22:47

 
Anonymous Anonymous thinks...

Semprini!

:-)

Reaction time 21 June, 2006 13:40

 
Anonymous Anonymous thinks...

Al mijn fietsen heten standaard KIT, van Knight Rider.

Vroeger voerde ik hele gesprekken met mijn fiets en deed ik alsof de tuin de vrachtwagen was en dat ik dan altijd zo rijdende op de weg schoot.

:love:

Reaction time 10 July, 2006 22:50

 

Leave something behind

<< Back