Even a small drop can create something grand...

Monday, June 05, 2006

Fiets stuk

Grr, was vandaag onderweg naar kantoor, begeeft mij fiets het.



Zomaar opeens van het ene op het andere moment wilde mijn Bruno niet meer trappen. Alleen een paar harde knallen en een vreselijk knarsend geluid, maar geen voorwaardse beweging. Ik had niet het idee dat mijn ketting eraf lag, maar wat het wel is weet ik niet.

[ ik ben geen fietsenmaker... ]


Deze trappers doen het dus niet meer...

Ik heb Bruno nu voor de winkel van de fietsenmaakster gezet (vanwege pinkstermaandag was deze gesloten). Morgenochtend ga ik vragen of hij nog te repareren valt. Ik fiets al met Bruno sinds 1987 en ik ben best wel aan hem gehecht...

[ we hebben een boel mooie kilometers gemaakt samen... ]

Drops [1]

Blogger Pepijn thinks...

Dat zal je leren, te gaan werken op Tweede Pinksterdag! God straft onmiddellijk!

...viel ie nog te maken, je trouwe ijzeren ros?

Reaction time 06 June, 2006 18:05

 

Leave something behind

<< Back