Even a small drop can create something grand...

Wednesday, April 26, 2006

Afscheidsetentje

Ondanks dat de meeste mensen denken dat ik wel weer een keer terugkom op het Scopus project, was mijn laatste dag (een paar weken terug) een goed excuus om gezellig met z'n allen iets te gaan eten. En zo zat ik vanavond met alle Amsterdamse UCD'ers aan tafel.



Joy was zo gastvrij geweest om haar huis en keuken ter beschikking te stellen voor een uitgebreid diner. Na een merkwaardige start (zie laatste stukje in deze post), stond er een heerlijke maaltijd op tafel.

[ hoeveel knolook zat er nu eigenlijk in de knoflook-sinasappel soep..? ]

Tijdens het laatste gerecht (zelfgemaakt sinasappel-ijs toetje) kreeg ik voor bijna 960 minuten aan 'the Muppets' en 'The Office' DVD's...




En natuurlijk niet te vergeten: een eigen Scopus poster!

Ik wil hierbij graag iedereen bedanken voor de gezellige avond en de cadeaus, en Joy en Clement in het bijzonder voor de gastvrijheid en het lekkere eten.



Zoals ik al eerder schreef, begon de avond wel een beetje vreemd. De gastvrouwe had zichzelf spectaculair verwond bij het voorbereiden van het eten. [Overdrijf mode] Met een reusachtig groot en vlijmscherp mes was ze er bijna in geslaagd het topje van haar linker duim van de rest van haar lichaam te scheiden... [/Overdrijf mode]



Gelukkig kon met behulp van een professioneel geplakte pleister het noodlot worden afgewend.


Gaat het weer een beetje Joy..?

Drops [5]

Anonymous Anonymous thinks...

Overdrijf mode?!? Dit is een geheel accurate beschrijving van wat er gebeurde!

En trouwens, er zaten 3 bollen (geroosterde) knoflook door de soep. Dus ik neem aan dat jullie op weg naar huis niet zijn lastig gevallen door vampiers :-)

Joy

Reaction time 27 April, 2006 11:19

 
Anonymous Anonymous thinks...

Je hebt je mooie persoonlijke scopusposter wel in een heel mooi Star Wars perspectief gefotografeerd ;-)

Clement

Reaction time 27 April, 2006 11:41

 
Anonymous Anonymous thinks...

Nu is de pleister er af en alles lijkt voorspeodig te genezen.

Reaction time 09 May, 2006 14:58

 
Blogger Martijn thinks...

Ah, Joy heeft weer een pleisterloze duim! Hoera!

:-)

Reaction time 10 May, 2006 00:18

 
Anonymous Anonymous thinks...

Ik heb wel een kleine terugval gehad nadat ik mijn duim had gestoten bij het op slot zetten van mijn fiets, maar ik heb toch goede hoop dat het weer helemaal goed komt!
Joy

Reaction time 12 May, 2006 11:03

 

Leave something behind

<< Back