Even a small drop can create something grand...

Friday, April 21, 2006

Rijmelaarij

Soms zie je dingen die ineens heel erg grappig blijken te zijn. Dat kan allerlei oorzaken hebben, en heel soms kan ik proberen uit te leggen waarom ik dat dan grappig vind. Ik ga nu een poging doen.

Op kantoor hebben we een nieuwe Nederlandse spellingschecker ontvangen voor op de computer. Bij het CD-rommetje zat het officiele 'groene boekje'. En dat boekje lag even op ons aanrecht, waardoor de volgende fantastische situatie ontstond:


Kijk eens wat een mooie visuele woordgrap!

Ik dacht toen meteen "Het groene boekje en het gele doekje".



Ik heb de rest van de dag met een grote glimlach op mijn gezicht gelopen, ik hoop dat jullie het net zo grappig vinden als ik...

Drops [1]

Anonymous Anonymous thinks...

Wij begrijpen je volkomen. Het is een heel grappige compositie!

Rogier & Laura

Reaction time 23 April, 2006 22:28

 

Leave something behind

<< Back