Even a small drop can create something grand...

Tuesday, April 11, 2006

Scopus bedankt

Een contracter weet altijd dat de dag eraan komt dat de tijd op is en dat je verder moet naar nieuwe avonturen opdrachten. Welnu, vandaag is de dag dan uiteindelijk gekomen dat ik gedag moet zeggen tegen mijn favoriete project: Scopus.

[ voor de zoveelste keer... ]



Diverse stapels papier op 'mijn' bureau zijn straks de laatste stille getuigen dat ik de afgelopen maanden hard heb gewerkt.


Stapels papieren UI specs

[ dat en natuurlijk het vrolijke oranje RSS knopje... ]



Ik wilde iedereen van het Scopus team in Amsterdam en Dayton hartelijk bedanken voor de samenwerking. Ik heb het deze keer wederom erg naar mijn zin gehad, en ik zal jullie allemaal missen.

Heel veel succes met Scopus, en misschien tot een volgende keer...


Ps. zorg ervoor dat de UCD koektrommel goed gevuld blijft, als jullie ooit nog om een poster verlegen zitten, dan kunnen jullie mij altijd bellen het nu zelf maken..!

Drops [1]

Anonymous Anonymous thinks...

Hé Martijn! Ik wist niet eens dat je ons nu al ging verlaten <:( Bedankt voor de heerlijk directe en grappige opmerkingen tijdens de BR reviews en alle posters die je ons nalaat. Het ga je goed! Cheers!

Reaction time 12 April, 2006 08:52

 

Leave something behind

<< Back