Even a small drop can create something grand...

Saturday, March 01, 2008

Birmingham Airport

Vandaag weer teruggekomen uit Wales. 's Morgens een wandelingetje gemaakt over het golfterrein. Het eerste stukje over de 18 hole course was rustig, maar later kwam ik golfers tegen. Omdat ik vreesde voor mijn leven heb ik maar snel de baan verlaten.

[ golfballen gaan snel en lijken wel vanuit het niets op de baan te vliegen... ]


Ondanks het gevaar was het wel een mooie omgeving...

[ met de trein naar Birmingham International Airport... ]

Op het airport aangekomen bleek mijn vlucht zo'n twee uur vertraagd. Helaas had ik de mobiele modem weer moeten inleveren, anders had ik daar rustig kunnen internetten.


KL1430, nog 3 uur geduld...

[ oja, zoals jullie kunnen zien heb ik de foto's geplaatst... ]