Even a small drop can create something grand...

Tuesday, February 26, 2008

Engelse thee

Het volledige Engelse ontbijt maar overgeslagen vanochtend. Hoewel ik graag veel eet, doe ik dat niet zo graag 's morgens vroeg.

[ thee en toast vond ik wel genoeg... ]

Ik ben bekend met de Engelse stijl van thee en heb geleerd om direct de theezakjes uit de pot te verwijderen. Ik was wel een beetje verbaasd dat ze maarliefst drie theezakjes in een klein potje hadden gedaan...


Drie hele theezakken voor hele zwarte thee...

Na de tests vandaag ben ik teruggelopen naar het hotel. Ondanks de wind was het mooi weer, en Wales is te mooi om niet in te gaan lopen. Snel mijn spullen in het hotel gedumpt en naar het strand gegaan.

[ helaas was het al compleet donker toen ik daar aankwam... ]


Nog net leesbaar in het donker: to the beach...