Even a small drop can create something grand...

Friday, February 29, 2008

Bridgend, hemeltjelief...

Ik loop met een enorme grote lach op mijn gezicht door dit hotel. Ze hebben mij in Bridgend ondergebracht in een Golf resort hotel. Mijn kamer heeft twee kingsize bedden en een complete zithoek met uitzicht op de eerste hole.

[ de kranen zijn verguld en op de gang staan harnassen... ]


Mijn sfeervolle slaapkamer...

Heb gisteravond een avondwandeling gemaakt over het onverlichte golfterrein (heel Blair Witch achtig). Toen ik een uurtje later terugwkam, was het hotel gesloten.

[ gelukkig vond ik ergens een bel en konden ze mij binnenlaten... ]

Omdat er niks in de buurt is zit ik in de hotel-pub te eten. En omdat ik niet kan kiezen tussen de toetjes probeer ik ze allemaal. Gisteren de white chocolate cheesecake en de apple pie, vandaag ga ik voor de lemon tard en de sticky toffee pudding...


Sticky toffee pudding, mmmm...