Even a small drop can create something grand...

Sunday, February 24, 2008

Reisdag

Vandaag de hele dag bezig geweest met reizen naar Wrexham, Wales. De dag begon met een leuke verrassing. Ik kwam op Schiphol een oude schoolvriendin tegen die op het punt stond om voor 2 jaar naar Amerika te gaan om daar onderzoek te doen naar hoe het is om een Californische papa-muis te zijn.

[ heel veel succes en plezier Trynke..! ]

Na een korte vlucht naar Birmingham ben ik van de ene kleine trein op de volgende overgestapt. Tjonge jonge, wat een vage dienstregeling.

[ met kleine dieseltreintjes die om de drie uur rijden... ]


Niet echt een regelmatig schema van Chester naar Wrexham...

Morgen de eerste serie van gebruikerstesten. De rest van de week zal ik van de ene locatie in Wales naar de andere reizen voor meer testen. Zal Wales dus grotendeels vanuit de trein zien...


Gelukkig werd ik getracteerd op een mooie zonsondergang...

Drops [1]

Blogger Trynke thinks...

Oude schoolvriendin, oude schoolvriendin, ik ben anders nog maar 29!
:)
Ik hou je in de gaten....
xTrynke

Reaction time 28 February, 2008 21:01

 

Leave something behind

<< Back