Even a small drop can create something grand...

Wednesday, February 06, 2008

Digitale TV (3)

Hahahahaha, UPC is zo schattig! Ze hebben kennelijk personeel in dienst die het web afstruint om pro-actief mensen te helpen. Op mijn laatste UPC post (zie post van gisteren hieronder) kwam via de comments de volgende reactie:
Beste,

Uit uw verhaal is op te maken de administratieve beëindiging van niet gebruikte mediabox al is doorgevoerd. Het enige wat nu inderdaad nog moet gebeuren is het retourneren van de box. Gezien u de box nog in de originele verpakking hebt en de retourdoos enkel geschikt is voor de box met afstandbediening kunt u ook de doos in huidige staat retourneren.

Adresseert u de doos alstublieft aan:
antwoordnummer 6000
3600VA Maarssen

Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
UPC

Webcareteam


Reactie van het 'webcareteam, ik wordt er helemaal warm van...

Wel beste 'webcareteam', ik stel het bijzonder opprijs dat je mijn blogje leest en de moeite neemt om te reageren. Alleen ben ik bang dat ik je moet teleurstellen. Ik kan jouw antwoord helaas niet aannemen als een officieel antwoord. Het is mij beloofd door jouw helpdesk dat mij een (mooie) grotere doos zou worden opgestuurd, en daar wacht ik dus rustig op.

[ sorry voor het tutoyeren, met zo'n amicale naam als webcareteam moet ik wel... ]

Daarnaast komt het door jouw genoemde antwoordnummer niet overeen met dat op de retouneerstickers staat van mijn eerder ontvangen kleine doos. Ik moet dus helaas antwoorden dat ik nog niet voldoende geïnformeerd ben.

[ maar wel oprecht bedankt voor je poging... ]

Ps. Mocht je hier weer op willen reageren, noem je dan alstjeblieft niet 'webcareteam'. Echt sorry hoor, maar ik kan je dan echt niet serieus nemen. Ik heb nu allemaal mooie beelden van jullie aan het werk. Met z'n allen in een ruimte vol geurige wierrook, rustige muziek, in bloemetjes t-shirts en in de pauze middels een groot bord 'Free hugs' uitdelen aan UPC collega's...

Drops [1]

Anonymous Anonymous thinks...

Beste,

Wij vrezen dat de “grotere doos” op een misverstand berust. Er zijn bij UPC geen retourdozen beschikbaar die geschikt zijn voor de mediabox in originele verpakking. Zulke retourdozen zijn niet beschikbaar omdat de mediabox in de originele verpakking geschikt is om te verzenden.



Er zijn twee mogelijkheden om de mediabox retour te sturen:

1. U haalt de decoder uit de verpakking en u retourneert deze met de afstandsbedieningen in de daarvoor geleverde retourdoos.
2. U retourneert de box in de huidige verpakking naar het eerder vermelde retouradres

Wij hopen u hiermee alsnog voldoende te hebben geinformeerd, mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u mailen naar webcare@upc.nl

Met vriendelijke groet,

Webcare team - UPC Nederland

Reaction time 07 February, 2008 16:26

 

Leave something behind

<< Back