Even a small drop can create something grand...

Thursday, January 31, 2008

Digitale TV (1)

Vorig jaar mocht ik van UPC zomaar digitale TV boxset gratis proberen.

[ ik wilde best kijken wat dat was... ]

Niet veel later kreeg ik van UPC een mooie grote doos opgestuurd.


Heb echt geprobeerd er iets van te maken...

Maar wat ik ook probeerde met deze doos, hij kleurde gewoon niet bij mijn interieur. Uiteindelijk heb ik het onding in een hoekje gezet en hem vergeten.

[ totdat ik een rekening kreeg voor het gebruik van zijn digitale diensten... ]

Nu wil ik er dus vanaf. Omdat ik geen vertrouwen heb in het kunnen van de UPC, hou ik vanaf vandaag mijn digitale-TV avontuur bij...

Drops [1]

Blogger Pepijn thinks...

Het zal mij benieuwen! Ik heb wel een plekje voor de doos gevonden, maar als ik het moe ben zal ik hem ook weer terug moeten sturen... kijken of dat gáát, of dat ik beter om ervan af te zijn mijn huis in de hens kan zetten.

Reaction time 01 February, 2008 13:00

 

Leave something behind

<< Back