Even a small drop can create something grand...

Sunday, February 03, 2008

Rot kat..?!

Er lag een mysterieuze brief op mijn mat. 'Bewoner 2e Etage' stond erop in een heel net handschrift dat mij deed denken aan mijn oma. In de envelop zat een brief in dat zelfde nette handschrift, het was een brief over Conny, mijn balkonkat.


Bewoner 2e etage, dat ben ik...

De brief bevatte een hardverscheurend verhaal van mijn buurvrouw, drie huizen verderop. De brief beschrijft hoe 'mijn' kat 's morgens vroeg haar balkon terroriseert, haar kat aanvalt en zelfs via het kattenluik de woning binnendringt!

[ de arme buurvrouw kon er helemaal niet meer van slapen... ]

Conny had zelfs haar geimproviseerde barriere tussen de balkons helemaal gesloopt. Of ik er voor wilde zorgen dat 'mijn' kat haar met rust wilde laten. Ik heb haar een net briefje teruggestuurd waarin ik uitleg dat het niet mijn kat is, maar die van mijn buren. Ik hoop dat ze eruit kunnen komen en dat Conny haar met rust laat...