Even a small drop can create something grand...

Tuesday, February 05, 2008

Digitale TV (2)

Gebeld met UPC, tuurlijk kon ik mijn nooit gebruikte digitale TV abonnement opzeggen. En ze zouden mij snel een speciale doos opsturen waarin ik alles kon stoppen en terugsturen. En dan kwam alles goed.

[ wow, dat ging makkelijk... ]

Vol spanning gewacht op de retouneerdoos. Vandaag lag die op mijn map. Vol verwachting vouw ik de doos in elkaar en wil daar mijn UPC digitale TV doos netjes instoppen.


Mmm, iets vertelt mij dat dit niet gaat passen...

Ik wist al dat dit te makkelijk zou gaan. Weer met UPC gebeld. Proberen uit te leggen dat ik met alle plezier creatief wil zijn en de boel passend maken. Maar omdat ik dan niet meer kon garanderen dat alles heel zou blijven, raadde de aardige UPC-klantenservice dame mij dit toch af. Er komt een nieuwe, grotere doos mijn kant op...

[ ik wacht rustig af... ]

Drops [1]

Anonymous Anonymous thinks...

Beste,

Uit uw verhaal is op te maken de administratieve beëindiging van niet gebruikte mediabox al is doorgevoerd. Het enige wat nu inderdaad nog moet gebeuren is het retourneren van de box. Gezien u de box nog in de originele verpakking hebt en de retourdoos enkel geschikt is voor de box met afstandbediening kunt u ook de doos in huidige staat retourneren.

Adresseert u de doos alstublieft aan:
antwoordnummer 6000
3600VA Maarssen

Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
UPC

Webcareteam

Reaction time 05 February, 2008 17:49

 

Leave something behind

<< Back