Even a small drop can create something grand...

Friday, October 05, 2007

New York, New York

Vandaag ben ik begonnen met een ontbijt van thee en donuts. De rest van de dag heb ik getest in een groot onderzoeksziekenhuis in hartje Manhattan.


Ontbijt NY style: chocolade en Jelly donut...

Daarna naar het appartement van mijn New Yorkse vrienden gelopen (Xander en Ingrid), die echt vlak bij mijn testlocatie woonden.

[ Xander was ik dus de dag ervoor al toevallig tegengekomen... ]

Nadat ik wat Nederlandse cadeautjes had achtergelaten (stroopwafels, pepernoten, Hollandse gehaktkruiden en een zwervend boek) zijn we in een fris ruikende taxi gestapt en naar Time square gereden. Mij daar kunnen vergapen aan al de lichtjes.


Zouden dit allemaal spaarlampen zijn..?

Vervolgens gegeten in het Hard Rock café en nog iets gedronken in 'The view', een ronddraaiend restaurant/bar op de 48 verdieping, uitzicht over New York (nog meer lichtjes).