Even a small drop can create something grand...

Tuesday, September 18, 2007

Toilet mysterie

Twee TV's in de hotelkamer, OK, maar twee toiletrollen..? Ik zal niet Martijn zijn om te onderzoeken waarom dit was. Maar wat ik ook probeerde, ik kon geen verschil vinden.

[ niet in textuur, kleur, vochtigheid, grote van de vellen, hardheid, smaak..? ]

Waarom twee..? Ze draaien de zelfde richting op. Ze hangen allebij aan de zelfde kant (dus niet voor link en rechtshandigen). Waarom..?


Waarom twee, zie jij het verschil..?

Tijdens het ontbijt dacht men dat de tweede rol misschien als reserve-rol diende, maar die oplossing is te eenvoudig (ik bedoel, welke is dan de reserve?). Misschien is het wel om met twee hangen tegenlijk te kunnen vegen....

[ of met twee personen als iemand anders ook heel nodig moest..?! ]


Het schema van de meetings is al erg door elkaar gegooid. Een meeting die eerst op woensdag was gepland is nu plots vandaag. En ik moest nog de laatste hand aan een presentatie leggen.
Ik heb dus snel een leeg zaaltje gevonden waar ik een stopcontact en internet aansluiting had. In de enige ruimte die ik kon vinden moest ik wel snel doorwerken. De zaal zou niet veel later in gebruik genomen worden door een andere groep.

[ en met die lui wil je geen ruzie... ]


10:45, ik had precies 3 kwartier, opschieten dus...

Drops [1]

Anonymous Anonymous thinks...

ik denk dat ze 2 rollen hebben om de kans 2x zo klein te maken dat je je in het zweet moet werken om die rol zelf te vervangen. Dus ze hopen nu vast dat je eerst eentje op maakt en niet allebei even snel want dan heb je alsnog een probleem, maar ja jou kennende ;-)

Reaction time 19 September, 2007 01:40

 

Leave something behind

<< Back