Even a small drop can create something grand...

Monday, October 01, 2007

Fiets...huh?...crash..!

's Morgens vroeg op weg naar een afspraak, mooi optijd, net overhemd aan (zelf gestreken), alles gaat goed. Alleen nog het bruggetje over bij het centraal station en dan met het pontje oversteken naar Noord.

[ stijl bruggetje, dus even op de pedalen staan... ]

En ineens heb ik het handvat van mijn fiets in mijn hand. De totaal stuurloze fiets maakt een zwaai en klapt halverwege het bruggetje tegen de grond...


Dit hoort niet los te zitten...

Dankzij een reflex (of door puur geluk) weet ik op mijn voeten te blijven. Mensen kijken mij aan alsof ik niet kan fietsen. Vol verbazing laat ik ze mijn losgerukte handvat zien, maar het lijkt niemand te interesseren, iedereen fiets gewoon door.

[ ik stap op en doe het zelfde... ]