Even a small drop can create something grand...

Sunday, October 07, 2007

Dooooooooonuts!

Om de thuisblijvers toch een beetje de smaak van New York te laten beleven heb ik een dozijn donuts meegenomen.

[ ik kreeg rare blikken toen ik met een tas vol donuts in het vliegtuig stapte... ]


Mmm, donuts...

Een doos heb ik op het User Intelligence kantoor achtergelaten, de andere meegenomen voor de UCD koektrommel.

Drops [3]

Blogger Deweb thinks...

Zeg, als je nog eens naar Amerika moet voor je werk..kun je me dan meesmokkelen? Je verzint maar een reden waarom ik mee moet. Al is het als stage, of als assistentie of weet ik het maar je verzint maar wat :mad: (oh enneh: :jaloers:).

Reaction time 22 October, 2007 11:58

 
Blogger Martijn thinks...

Misschien is het realistischer dat je spaart voor een ticket. Of een baan vinden waarbij ze je ver weg sturen. En NY is de moeite van een bezoekje waard...

:-)

Reaction time 22 October, 2007 12:26

 
Blogger Deweb thinks...

Ja, peper het er nog eens in. Alsof het nog niet erg genoeg is dat ik er eens in de paar maanden hevig over droom en vervolgens een dag vol verlangen rondloop.

Enneh, werk om mee naar NY te gaan? Daar heb ik als student nauwelijks tijd voor. Ik al nauwelijks tijd om echt student te zijn dus... maar bedankt voor de opbeurende woorden hoor ;).

Reaction time 24 October, 2007 23:05

 

Leave something behind

<< Back