Even a small drop can create something grand...

Sunday, October 21, 2007

5: Eindelijk..!!!

Ik weet niet hoelang ik dit heb weten uit te stellen (lees: ruim twee jaar), maar uit eindelijk is het dan toch zover...

[ hoera, hoera, driewerf hoera... ]


Plintjes..!!!!!11112

Drops [4]

Blogger Deweb thinks...

Goed van je dat je het dan toch maar doet!
Maar euh, als je toch zo lekker bezig bent..ik heb nog een kamertje over. Zou je allicht kunnen langskomen? O, nee. Dat is meer opruim en ontsmettingswerk.

(Of doe je daar ook in?)

Reaction time 22 October, 2007 12:02

 
Blogger Martijn thinks...

Tom,

Het feit dat ik plankjes en vissen aan de muur heb gehangen en plintjes heb gelegd wil niet zeggen dat mijn huis is opgeruimd. Dat is mijn volgende project, en daarna mijn pensioen gaan regelen (echt waar).

:-)

Reaction time 22 October, 2007 12:24

 
Blogger Susan thinks...

Het duurt even, maar dan heb je ook wat ;)

Mocht ik nog tips nodig hebben dan kan ik dus bij jou terecht (y)

Reaction time 23 October, 2007 13:56

 
Anonymous Anonymous thinks...

Nu is je huisje dus praktisch klaar voor de houswarming party!

Reaction time 25 October, 2007 01:09

 

Leave something behind

<< Back