Even a small drop can create something grand...

Thursday, May 04, 2006

Foute postbode

Zo'n briefje heb ik nog nooit gezien. Dat komt vast omdat dit soort fouten niet zovaak voorkomen.

[ of niet tijdig worden ontdekt door de postbode... ]


Geachte mevrouw/meneer,

Per abuis heb ik bij u post besteld die niet voor u bestemd is.
Helaas kon ik deze fout niet meer herstellen.
Voor het onstane ongerief bied ik u mijn verontschuldigingen aan.
Wilt u zo vriendelijk zijn de bedoelde post op het juiste adres te bezorgen of in een rode TPG Post brievenbus te werpen?

Met vriendelijke groet,

Uw Postbode

Han



Aan de bewoner(s) van dit adres...


Ik vind dit zo verschrikkelijk schattig. Ik heb meteen de verkeerde post bij de buren in de bus gegooid. Dat briefje bewaar ik!

[ en ben nu meteen een fan van Postbode Han... ]