Even a small drop can create something grand...

Friday, May 12, 2006

Geheim opgelost

Lange tijd heb ik een groot mystery met mij meegesleept. Maar vandaag zag ik iets waardoor alles op zijn plaatst viel!



In het centrale trappenhuis van het kantoorgebouw waar ik aan het
Scopus project heb gewerkt stond op een van de glazen panelen met markeerstift de volgende cryptische boodschap geschreven:
AKAR KITTEN

Wie of wat is Akar, en waarom moet hij kitten..?



Maar vandaag zag ik op de weg terug naar huis dit mooie witte busje geparkeerd staan:


Uiterst bevoegd in voegwerk...

Dus zo zit het met mijn mysterieuze Akar...

[ en als ik wil weten of hij alles goed gekit heeft, kan ik hem nu bellen... ]



NB. in dit geval is de Engelse versie van deze post leuker...

Drops [3]

Anonymous Anonymous thinks...

Jammer, misschien was het een Dan Brownesque annagram:

RAT KAK NIET
KAT KEN RITA
KIT KAT AREN

Reaction time 16 May, 2006 23:40

 
Anonymous Anonymous thinks...

Rita nekt ka?
(rogier)

Reaction time 18 May, 2006 00:10

 
Anonymous Anonymous thinks...

Ria kakt net...

Reaction time 18 May, 2006 11:36

 

Leave something behind

<< Back