Even a small drop can create something grand...

Monday, March 27, 2006

Zomertijd: grrr

Zomertijd, ik blijf het iets vreselijks vinden. Niet alleen mis je zomaar een uur slaap, je bent zeker een dag of vier helemaal van slag. Alles in je lichaam zegt dat het een uur eerder later is dan het daadwerkelijk is.



Het duidelijkste voorbeeld van mijn zomertijd-jetlag is wel mijn vaste hongertijdstippen. En jahoor, precies om vier vijf uur kreeg ik trek in mijn vier-uurs broodje...




Oh nee, mijn precies één uur te laat broodje...


Joris, je had gelijk dat het buiten erg hard waaide. En jij kon niet op je fiets blijven zitten en werd bijna omver geblazen en botste pardoes met jouw fiets in de mijne. Maar zoals je ziet vond ik dat niet belangwekkend genoeg om daar iets over te bloggen...

[ oh, nu heb ik dat toch gedaan, ach... ]