Even a small drop can create something grand...

Thursday, February 03, 2005

Sukkel

Soms vind ik mijzelf zo'n ongelooflijke sukkel. Een van de redenen om te beginnen met bloggen was om zaken van mij af te schrijven. En wat doe ik..? Ik schrijf simpele leuter-verhaaltjes die het niveau van koetjes en kalfjes nauwelijk halen.



Het is makkelijker te ontkennen dat er problemen zijn en normaal te doen dan ze aan te pakken. En dat is wat ik min of meer de laatste tijd gedan heb.

Maar nu valt het niet meer te ontkennen of te negeren. Het probleem lost zich niet vanzelf op. Het is echt, gaat niet weg, of eigenlijk moet ik zeggen: het gaat wel weg...

Ze gaat weg...



Na een relatie van bijna 7 jaar is het op, over, uit...

[ en dat doet pijn, heel erg veel pijn... ]

Drops [1]

Anonymous Anonymous thinks...

Heee Martijn,

Ik kwam via Pepijn op je blog terecht (per ongeluk dus :p), ik wist niet eens dat jij er eentje had...!
Maar wat lees ik nou... is het over... wat ontzettend jammer en vervelend zeg :( Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..
Heel veel sterkte in ieder geval!

Liefs, Mirjam

Reaction time 26 February, 2005 19:14

 

Leave something behind

<< Back