Even a small drop can create something grand...

Sunday, February 20, 2005

Mobiel

Het is zover. Ik ben ontwaakt uit de oertijd en ben nu eindelijk bereikbaar anders dan via een ouderwetse landlijn...

[ het is waar: ik heb een mobieltje... ]



En dat is even wennen. Daarom maak ik maar een lijstje met waar ik aan moet denken als ik mobileer...

  • Neem hem mee

  • Zet hem aan

  • Zorg dat de batterij opgeladen is

  • Wees er zeker van dat je bereik hebt

  • Stop hem niet op een plaats waar je de ringtoon niet hoort

  • Stop hem op een plaats waar je hem kunt opnemen als hij afgaat voordat hij op voicemail gaat

  • Herken je eigen ringtoon (!)

  • Zet hem uit als je niet gestoord mag wilt worden

  • Controleer af en toe of er geen gemiste berichten zijn

  • Leer SMS tA4l t3 bEgr1jP4n!!!!!!111!112

  • Stop iedereen die je kent in je adresboek

  • Vergeet je oplader niet mee te nemen als je ergens blijft logeren

  • Wissel minimaal eens per week van ringtoon

  • Zorg dat je je beltegoed opmaakt elke maand



  •  Ik heb een Nokia, en jij..?

  • Oja, niet geheel onbelangrijk: geef mensen je nummer


  •