Even a small drop can create something grand...

Wednesday, February 09, 2005

Geknakt



Paar rare dagen achter de rug gehad. Maandag heb ik de sleutel opgehaald waar 'mijn ex' voorlopig gaat zitten. En 's avonds aan mijn beste vrienden het nieuws verteld.

[ wederom uitgesteld tot het allerlaatste moment... ]

Haar tandenborstel staat nog in de badkamer, maar ze heeft al veel spullen meegenomen. Straks komt ze nog langs om meer op te halen.

Ik ben nu moe en voel me gebroken. Een paar dagen kwam ik erachter dat de plant die ik al sinds altijd meezeul van woning naar woning geknakt is.

Slechte verzorging, te veel zon en te weinig water dreigen hem te nekken. En in zeker opzicht voel ik mij als dat plantje. Ik ben ook op.

Met wat prikkers heb ik het plantje weer rechtop gezet en hem wat water gegeven en van de vensterbank op een wat meer schaduwrijker plekje gezet.

[ dat moest ik ook zelf maar eens gaan doen voorlopig... ]


 Geknakt...