Even a small drop can create something grand...

Wednesday, February 13, 2008

UPC is lief!

Wauw, nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, maar UPC is lief! Het filmpje met de uitdaging mij te vinden heeft succes gehad!

[ ik werd op dezelfde dag nog gebeld door Jasper vn het webcareteam... ]


Iedereen houdt toch van het webcareteam...

Met behulp van het klantnummer in het filmpje konden zij mij traceren en bellen. Jasper van het webcareteam heeft mij helemaal uitgelegd wat ik moet doen om van mijn digitale televisie doos af te komen.

[ nu nog even tijd vinden om dat daadwerkelijk te doen... ]

En wat hebben we nu geleerd? Mocht je een probleem hebben met UPC, bespaar je dan de moeite om een duur 0900 nummer te bellen waar je een sub-optimaal antwoord krijgt. Nee, je moet het volgende doen:
  • Begin een eigen blogje

  • Bespreek daar met de wereld je problemen met UPC

  • Rustig wachten op Jasper (laat wel je klantnummer achter)
Jasper, nogmaals bedankt!

Drops [1]

Anonymous Anonymous thinks...

Troetelbeertjes!

Reaction time 13 February, 2008 10:04

 

Leave something behind

<< Back