Even a small drop can create something grand...

Monday, December 17, 2007

Conny kom terug!

Herinneren jullie nog mijn balkon-kat..? En dat ik na een tijdje maatregelen genomen had het eens zo schattig ogende beestje van mijn balkon te weren? Nou, toen het een paar weekenden geleden zo stormden, is mijn anti-Conny oplossing een beetje verwaaid...


Plu stuk...

Omdat een katloos balkon eigenlijk best saai is, heb ik de paraplu verwijderd. Alle planten hebben inmiddels toch het loodje gelegd...

[ zou Conny nu nog terugkomen..? ]


Ja, een paar dagen later was hij (zij?) terug!!!

[ en ook behoorlijk wat pondjes aangekomen zo te zien... ]

Drops [1]

Anonymous Anonymous thinks...

De vraag is: Was het Conny, of was het een dubelgangster?

Reaction time 20 December, 2007 10:24

 

Leave something behind

<< Back