Even a small drop can create something grand...

Sunday, December 02, 2007

Sinterklaas verrassing

Was vandaag toevallig even op kantoor (moest nog iets printen), en zag toen iets op de bureaus liggen. Volgens mij hoorde ik dat nog helemaal niet te zien.

[ ik zal morgen mijn best doen verrast te reageren... ]


Zou het een pure of melkchocoladeletter zijn..?

Oh, nog iets anders: ik ontdekte een lek op het kantoor. Nadat ik de vloer drooggedweild had en er een emmer onder had geplaatst, kon je door het hele kantoor een ritmisch drup-drup-drup horen...

[ om deze video echt te waarderen moet je het volume hard zetten... ]

Drops [1]

Anonymous Anonymous thinks...

Ik mis chocoladeletters... In Belgiƫ doen ze daar niet zo aan :(

Reaction time 02 December, 2007 22:19

 

Leave something behind

<< Back