Even a small drop can create something grand...

Monday, November 12, 2007

Insectenplaag

Sinds kort word ik thuis geteisterd door een mini-insectenplaag...

[ eigenlijk vind ik het wel gezellig... ]

Ik heb de afgelopen twee weken nu al zeker vijf lieveheersbeestjes in mijn huis aangetroffen. Ik weet het, je kunt ergere en engere insecten treffen, maar ik vraag we wel af waar ze vandaan komen...


Deze zat op mijn lamp, en zit daar nogsteeds...

Drops [2]

Blogger Susan thinks...

Ja! Daar heb ik dus ook last van hè? Nouja, meer "had". Ik had er op een gegeven moment een stuk of vier tegen mijn raam zitten en nog twee struinden er over mijn plafond. Of dat ik plotseling opschrok doordat er een lieveheersbeestje in mijn theelichtje (die niet aan was) was beland, of dat er eentje in mijn theeglas (die ook niet vol was) viel. Eventjes is het wel leuk maar als het lijkt alsof je er voor elke die je naar buiten doet, er weer vijf terug krijgt, vind ik het al gauw minder.. :)

Reaction time 22 November, 2007 16:37

 
Anonymous Anonymous thinks...

vijf? sukkeltje toch.... mijn hele plafond (ja echt) zit onder. Gelukkig worden er af en toe een aantal vermoord door de hitte van mijn leeslamp enzo, anders hadden ze vast de aarde overgenomen..

Reaction time 26 November, 2007 10:08

 

Leave something behind

<< Back