Even a small drop can create something grand...

Monday, October 29, 2007

Winterlicht

Met de invoering van de wintertijd komt de zon niet alleen eerder op, hij gaat ook nog eens sneller onder. Ik moet dus nu met mijn lichtjes aan in het donker naar huis fietsen.

[ en uitgerekend vandaag stopt mijn achterlicht ermee... ]


Ik heb er geen zin meer in...

Omdat ik niet goed kon zien waar het aanlag heb ik thuis maar meteen een grote moersleutel gehaald en het hele lampje eraf geschroefd (wat een gedoe, half verstopte boutjes, bijna ommogelijk om los te maken). Binnen onderzocht wat er aan scheelde. In het licht van mijn keuken zag ik ineens een klein schroefje. Nadat ik deze simpelweg had verwijderd kon ik eenvoudig de batterijen vervangen.

[ waarom zie ik dat soort dingen niet meteen..? ]

Vervolgens hoefde ik alleen het lichtje buiten in het donker erop te schroeven. En ik dacht dat eraf schroeven al lastig was...