Even a small drop can create something grand...

Friday, June 22, 2007

Paraplu, nee dank u...

Ik had vandaag afgesproken om ergens in de stad iets te gaan drinken met vrienden (Xander en Ingrid). Hoewel ik ze al een lange tijd niet meer gezien had, kende ze mij nog goed. Het regende pijpenstelen, en Ingrid was bang dat ik door de regen heen zou fietsen en drijfnat zou aankomen.

Ik beloofde plechtig een paraplu mee te nemen...


Deze paraplu vond ik in een lade ergens...

Ik heb mijn woord gehouden. Ik kwam vrolijk zwaaiend met mijn rode paraplu aan bij het overdekte terras van het filmmuseum. Was wel enigsinds natgeregend onderweg.

[ ik had toch immers niet beloofd de paraplu te gebruiken, toch..? ]

Drops [1]

Blogger Unknown thinks...

Ik had het inderdaad kunnen weten.... hoe meer druppels hoe beter :-)

Reaction time 27 June, 2007 17:36

 

Leave something behind

<< Back