Even a small drop can create something grand...

Thursday, November 09, 2006

Kabouters

Op 24 oktober schreef ik er al over: kabouters. Vandaag is het mystery ontrafeld en direct weer her-rafeld...



Van de tekst die ik op het koffiemachineschoonmaakkarretje zag, miste ik een cruciaal stuk tekst:
Kabouters bestaan niet.
Zelf naar beneden brengen s.v.p.

Dit is dus de complete tekst...

Opgelost zou je zeggen, geen (nieuw) bewijs voor het bestaan van kabouters. Maar toen had ik nog geen rekening gehouden met de volgende clue die ik zou aantreffen die weer duidelijk in de richting wijst van snoepende kabouters...



[ deze boodschap zat op de koelkast geplakt... ]


Wie zit hier nu weer achter..?
Er stond een pakje Chocomel Light in de deur van de koelkast.
Wil degene die deze meegenomen heeft hem weer vervangen?
Bedankt.
Zouden kabouters soms dol zijn op chocolade melk..?

[ of na al dat snoepen aan de lijn moeten doen..?! ]