Even a small drop can create something grand...

Tuesday, October 24, 2006

Ze bestaan...

In mijn oorspronkelijke 'Das Experiment' post grapte ik nog over hongerige kabouters. Vandaag zag ik iets waardoor ik toch ga vrezen dat geen collega's de Zweedse snoepjes hebben opgegeten, maar dat het toch echt kabouters waren...



Elke dag wordt het koffie/thee automaat schoongemaakt en bijgevuld. Er komt dan iemand met een speciaal karretje langs, gevuld met schoonmaakspulletjes en verse koffie, thee en chocolademelk.

[ alles in poedervorm, het apparaat gooit er water bij... ]



Dat karretje is ook voorzien van allerlei documentatie, zoals een dikke handleidingen wat te doen bij een verstopping. Maar naast die handleiding zag ik ook een vaag pamflet uit een map steken die aan de zijkant van de koffie-kar was geplaatst:
Kabouters bestaan


Niet echt scherp, maar het staat er echt...

Nu komt de koffie automaat schoonmaker op alle verdiepingen. Als iemand de grootste geheimen van het gebouw kent is hij het wel.

[ of is hij een grote snoeperd die de verdenking wil verleggen... ]