Even a small drop can create something grand...

Thursday, October 26, 2006

Hoogtepunt v/d dag

Vroeger als je thuis kwam van school kreeg je steevast de vraag: "En, hoe was het vandaag..?". Dan gaf je altijd het standaard antwoord: "Gewoon...".



Tegenwoordig vraagt niemand mij dat meer als ik thuis kom. En soms is dat jammer, omdat je dan juist iets te vertellen hebt. Maar soms is dat maar goed ook, want dan zou je er wel eens achter kunnen komen dat je die hele dag niks bijzonders meegemaakt hebt...

[ zoals vandaag... ]

Het hoogtepunt van de dag was waarschijnlijk dat de plastic bekers in het automaat op waren. Je moest nu dus handmatig een bekertje in het automaat plaatsen eer je koffie of thee kon tappen.

[ normaal gesproken levert het apparaat automatisch de beker... ]


Zelfbediening vandaag...

Hopelijk gebeurd er snel weer iets echts interessants, anders kan ik geen antwoord geven als iemand mij naar mijn dag vraagt...