Even a small drop can create something grand...

Thursday, May 05, 2005

5 mei 2005

Ik was erg benieuwd wie er zouden komen. Precies optijd stond ik buiten D'hooghe ghast. Was ik de eerste..?

[ het was 5 minuten voor 5... ]

Toch maar even binnen kijken, misschien dat ze zich massaal binnen hebben verstopt.

Woei! Een Denise!

[ was ik toch niet de eerste... ]



En niet veel later kon ik Mark van de straat plukken (die bleef wel buiten wachten), en kwamen Yu-wen, Li-tho, Ingeborg, Leontien en Suzanne langs.

[ en nog iemand waarvan ik de naam niet meer kon/kan herinneren... ]



Helaas kon niet iedereen er zijn: Wai Yuen zat in Tai-Wan, en Xander + Ingrid in Chicago... Waar de rest was weet ik niet, maar er zijn weer een heleboel e-mail adressen verzamelt, dus misschien krijgen we ooit nog eens de hele groep weer bij elkaar...



Na de verplichte groepsfoto (zie onder) zijn we met z'n allen wat gaat eten bij de Italiaan waar we ook altijd na afloop van de Ardennentochten afscheid namen.

Class of '93


En omdat het zo gezellig was, hebben we afgesproken dat we het over 10 jaar weer doen. Dus 5 mei 2015 staat nu al in mijn agenda bijgeschreven.

[ nu hopen dat er niemand dan in het buitenland zit... ]