Even a small drop can create something grand...

Monday, April 25, 2005

5 zinnen

Nee, geen stukje over een limerick of een Haiku, maar over een ijsje. Maandag heb ik mij namelijk laten verleiden tot het eten van één van de 5 nieuwe Magnum ijsjes: Aroma.

Hoewel ik de Ola tv-reclame ronduit walgelijk vind (een soort morbide combinatie van 'Se7en' en 'Requiem for a dream'), heb ik toch een zwak voor ijsjes...

[ en de zon scheen en had trek in toetje... ]



We kochten overigens onze 3 ijsjes voor EURO 5,- bij een avondwinkeltje aan de nieuwezijdse voorburgwal. Op de opmerking "5 is niet deelbaar door 3", kwam geen duidelijke respons. Er hing ook nergens een prijslijst, dus echt nagaan of er een rekenfout was gemaakt of dat de ijsjes een hele bijzondere prijs hadden was niet helemaal na te gaan.



Maar dit stukje gaat over ijsjes, niet over rekenkundig opmerkelijke uitgaven.

[ en elders kostte ze 2,- per stuk, dus deze winkel was sowieso goedkoper... ]

Ook benieuwd naar de smaak van het 6de zintuig..?


Aroma is een vanille-smaak magnum, met melkchocolade overgoten en voorzien van stukjes gebrandde koffiebonen. Hoewel het ijsje best lekker was, was ik uren later nog bezig kleine stukjes koffieboon uit mijn kiezen te pulken...