Even a small drop can create something grand...

Tuesday, January 08, 2008

Oude werkplek...

Ik moet er nog wel even aan wennen dat ik niet meer achter 'mijn' computer bij UCD zit. Iemand anders houdt nu mijn plekje in de gaten. Ik hoop dat ze er een beetje goed voor zorgt...

[ en de zonsondergangen een beetje in de gaten houdt... ]

Ik kreeg vandaag het verzoek of iemand mijn achteruitkijkspiegel mocht hebben.


Mijn extended wallpaper en de 'wat gebeurt er achter mijn rug' device...

Zo gaat het dus: ben je weg, wordt je hele werkplek vakkundig gestript...

[ ik vraag mij af of iemand de lef heeft mijn wallpaper in te pikken... ]

Drops [2]

Anonymous Anonymous thinks...

Martijn,

De spiegel is prachtig. Bedankt!

Ik voel me hier nu een stuk veiliger. Een mens moet toch rustig kunnen typen zonder de hele tijd bang te moeten zijn van achter te worden aangevallen?

Alleen het jammere is dat ik niet zo'n mooie dikke witte rand om mijn monitor heb en ik nu iedere keer "op de tast" het kruisje van het te sluiten venster moet vinden ... :o

Chris

Reaction time 09 January, 2008 08:23

 
Blogger Deweb thinks...

Waar had je die achteruitkijkspiegel vandaan? Die wil ik ook :D.

Reaction time 21 January, 2008 18:00

 

Leave something behind

<< Back