Even a small drop can create something grand...

Sunday, January 06, 2008

Statistieken-tijd

Een heel jaar geblogd, tijd om wat cijfers uit 2007 op een rijtje te zetten...
  • 2.519 bezoeken

  • 900 unieke bezoekers

  • 32 landen

  • 4.631 paginaweergaves

  • gemiddeld 56 seconden op de site

  • 17.63% vond mij met een zoekmachine

  • Vreemdste zoektermen:
    "geel slijm" ophoesten en gourmetten t gooi restaurant

  • Meest bekeken pagina (buiten homepage): ik ben benieuwd


Getallen en grafiekjes...

[ bedankt aan iedereen die heeft meegeholpen aan deze getalletjes... ]

Drops [2]

Blogger Pepijn thinks...

Tot je dienst ;)

Reaction time 06 January, 2008 23:10

 
Blogger Deweb thinks...

Hahaha! De ijs-truc. Om de een of andere reden dacht ik dat al. Ik moet nog steeds lachen als ik daar aan terugdenk :D.

Reaction time 07 January, 2008 21:55

 

Leave something behind

<< Back