Even a small drop can create something grand...

Friday, July 13, 2007

Ontvangen..!?

Tom is intussen de trotse bezitter van een spidermanijsje! Op zijn blog doet hij uitgebreid verslag van het in ontvangstnemen van zijn superheld snack.

[ of wat daarvan over is... ]


Spiderman: plat en een beetje kleverig...


Ik heb van een aantal mensen reacties die zich afvroegen of ik echt per post een ijsje had opgestuurd.
"Dat heb je toch niet echt gedaan..? Serieus, dat is toch een grapje.
Toch, toch..?!"

Nu heb ik een raar apart soort humor, ben (soms) onvoorspelbaar, maar ik ben niet helemaal gestoord...

Ik achtte de kans te groot dat een ijsje de post niet zou overleven en een hele postzending zou besmetten. Aangezien er ook mensen zijn die serieuze poststukken versturen, leek het mij geen goed idee als deze aan zouden komen voorzien van een zoet geurend spiderman-laagje...

Ik heb derhalve een envelop dusdanig geprepareerd dat deze de indruk wekte slachtofffer te zijn van een gesmolten ijsje.

[ het ijsje heb ik uiteraard zelf opgegeten... ]


Tom, je moeder had toch een beetje gelijk...