Even a small drop can create something grand...

Thursday, February 22, 2007

Macht-sleutel

Een paar uur had ik de sleutel in mijn bezit: die van het koffie automaat!

[ had de sleutel zomaar ergens gevonden... ]

Even heb ik er aan zitten denken hoe ik misbruik zou kunnen maken van deze macht. Bijvoorbeeld door het apparaat te openen en op willekeurige plastic bekers leuke teksten te zetten.
  • Pas op heet!

  • Wel helemaal opdrinken Spencer!

  • Koekje erbij..?

  • Probeer ook eens onze Wiener melange

  • Hé, dit is geen chocolade melk...



Zou deze ook op andere automaten in het gebouw passen..?

Ik heb het uiteindelijk maar niet gedaan. Men zou toch meteen vermoeden dat ik erachter zou zitten, zoals bij het plakband in het vriesvak...

[ waar ik echt, echt niks mee te maken had... ]

Toen ik gisteren de koffie-automatenman zag heb ik hem de sleutel teruggegeven. Dat lijkt mij wel zo veilig voor de afdeling...