Even a small drop can create something grand...

Sunday, August 06, 2006

Buiten spelen

Vandaag ben ik zo'n beetje de hele dag buitengeweest. Het was mooi weer, en heb mij prima vermaakt tussen de ridders, heksen, trollen en magiers die ook niet binnen wilde blijven zitten.



[ en waar ik was, was een heus heel petit kasteeltje... ]


Stukje kasteel en mooie blauwe lucht...

En als je je afvraagt in welke fantasiewereld ik mij heb gewaand, klik dan even hier.

[ ik was namelijk op mijn eerste fantasy festival... ]

Drops [2]

Anonymous Anonymous thinks...

Hoe was het??

Reaction time 07 September, 2006 22:37

 
Blogger Martijn thinks...

Gezellig, jij zou het ook leuk gevonden hebben...

[ had je een van je mooie jurken aan kunnen trekken... ]

:-)

Reaction time 07 September, 2006 23:04

 

Leave something behind

<< Back