Even a small drop can create something grand...

Monday, July 24, 2006

Rare hobbies

Sinds ik blog heb ik een paar nieuwe rare hobbies verzameld. Eentje is het maken van fotos van gewone en ongewone objecten uit vreemde hoeken.

[ sommige toevallige voorbijgangers vinden mij waarschijnlijk heel raar... ]



Als ik iets bijzonders zie, schroom ik mijzelf niet meer om dat te fotograferen. Danwel met mijn camera, danwel met mijn telefoon.


Ik weet wat dit is, weet jij het ook..?

Drops [2]

Anonymous Anonymous thinks...

De voet van een bureaustoel?

Reaction time 02 August, 2006 11:45

 
Blogger Martijn thinks...

Heel goed Pepijn, het is de voet van een draaibare Ikea bureaustoel.

De KLÄPPE om precies te zijn...

[ maar dan in het rood... ]

Reaction time 02 August, 2006 13:37

 

Leave something behind

<< Back